also ich hab ja mittlerweile ma mitbekommen dass man U2 ja multiplayer zoggen kann ne
habs ja auch bei giga gesehn
aber wie aktivier ich den multiplayermodus?
kann mir da villeicht einer von euch weiter helfen ich such grad schon seit 3 atd im netz nach der lösung aber ich finde und finde nichts
ja das würde ich auch mal allzugerne wissen, ich glaube der kommt erst mit dem nächsten patch, weil so wie unreal jetzt ist kann der auf keinen fall multiplayer tauglich sein
aber wisst ihr was???????????
ICH HAB DIE CONSOLEN BEFEHEL GEFUNDEN UND STELL WAS ZUSAMMEN *hihi*
also wenn ich gut bin könn wa bald mp zoggen
ich meld mich gleich wieder
alladmin: Enable all players administrative access to the server.
-conflicts: Show objects of different classes whose names conflict.
-editor: Runs Unreal for editing.
-firstrun: Re-asks the "First Run" questions in Unreal.
-log: Runs with the log window initially visible.
-nobind: Don't treat UnrealScript/C++ binding errors as critical, for rebuilding scripts and avoiding the chicken-and-egg binding problem.
-noddraw: Disables DirectDraw support.
-nodsound: Disables DirectSound support.
-nogc: Disables garbage collection.
-nohard: Disables 3d hardware support.
-nok6: Disable AMD K6-3D support.
-nolog: Don't show log window.
-nommx: Disables MMX support.
-noreplace: Don't automatically replace textures, sounds, and music if they are not found.
-nosound: Disables sound.
-nowarn: Disables warning message boxes on the screen.
-profile: When C++ is compiled with DO_SLOW_GUARD=1, generates an UnrealScript function profile using the timings in the most recently played level only.
-make: Rebuilds all .u files from their source .uc files.
-make -h: Rebuilds all .u files from their source .uc files and generate a C++ header for each package.
-safe: Runs Unreal in "safe mode", avoiding loading any device drivers which could crash if there are hardware/driver problems.
-server: Runs as a dedicated server.
-showdep: Causes script compiler to log dependency information when recompiling scripts.
-silent: Run silently, with no log window, and no display of error messages. Critical errors just cause the engine to exit silently.
-strict: Treat all script warnings as critical errors; useful for tracking down the call stack when debugging scripts.
INI=inifilename: Sets the .ini file to use for configuration, normally Unreal.ini.
LOG=logfilename: Uses the specified log file instead of Unreal.log. Useful when running multiple copies on the same machine.
MULTIHOME=12.34.56.78: Sets the "home" ip address (in numerical format) for Unreal of a machine with multiple network cards.
PORT=num: Sets the UDP port number for the Internet server.
READINI=inifilename: Sets the .ini file for reading only (not for writing); overrides the INI= option.
also dass sind befehle für die unreal console ich hoffe damit kann man wat machen ich hab auch noch die befehle für
C++ falls die jemand braucht
wenn intresse besteht einfach melden ...
ihr könnt ja ma versuchen anhand der befehle was zu stande zu kriegen ich hab leider grad dazu nich wirklich die zeit