Rockstar Games sucht Localisation Tester

Hier könnt ihr euch über alles rund um Spiele unterhalten.

Moderatoren: Moderatoren, Redakteure

Antworten
johndoe-freename-91744
Persönliche Nachricht:

Rockstar Games sucht Localisation Tester

Beitrag von johndoe-freename-91744 »

Leute, die gute Sprachkenntnisse besitzen und die gern in der Computerspielbranche arbeiten würden, werden sich vielleicht für die folgende Stelle interessieren:

ROCKSTAR GAMES IS LOOKING TO EXPAND THEIR

EXPERIENCED AND TALENTED TEAM WORKING AT OUR UK

QA STUDIO IN LINCOLN.

We are looking for native speakers or good language graduates to join us as European language testers within the QA team. You will be expected to play through our latest games on all platforms, looking for problems and reporting errors, to ensure game quality before release. Excellent written and verbal ability is a must in one or more of these languages: French, German, Italian, and Spanish. In addition you must speak and write English well.

Applicants should also have an interest in video games, and ideally will be good games players with knowledge of the various consoles, PCs and associated software. For the successful candidates we offer a working environment second to none, anextensive benefits package and a starting salary of £14,500 (and with overtime and performance related bonus, expected annual earnings are £18,000+).

START DATE ASAP.

So, if this sounds like you, for more details and application instructions please email

jobs@rockstarlincoln.com

Noch eine Beschreibung gibt's bei:

http://www.rockstargames.com/jobs_lincoln.html
johndoe-freename-91750
User ist gesperrt.
Persönliche Nachricht:

Beitrag von johndoe-freename-91750 »

Geile sache...hier sind noch infos...

Edited by ogami
Diebspiellink, User verwarnt nach Forenregel 3.14
Forensatzung
johndoe-freename-86427
Persönliche Nachricht:

Beitrag von johndoe-freename-86427 »

OMG man hör mal auf mit deinem dummen Link es nervt.
[img:55eb2fac89]http://img306.imageshack.us/img306/2371/acesig2zp.jpg[/img:55eb2fac89] <3 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
lorridor
Persönliche Nachricht:

Beitrag von lorridor »

bohr was ist in letzter zeit blos hier los? jeden tag kommt ein neuer idiot der hier seinen **** thread öffnet wo sowieso nur **** drinne steht und wenn ich das lese krieg ich ne ************************************************************ laune :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
johndoe-freename-91334
Persönliche Nachricht:

Beitrag von johndoe-freename-91334 »

öhh rockstar die haben mich schon mit sa enttäuscht ich habe 3 jahre lang gta vc gespielt und gemoddet aber sa nur 1 monat war einfach schlechter und außerdem sind die zu blöd netzwerk einzubauen :(
Antworten