BF : Bad Company 2 - Diskussion PC
Moderatoren: Moderatoren, Redakteure
Damit hast du recht.
Das Spiel wird mit jedem Tag übler.
Bei längeren Sessions falle ich neuerdings jedes zweite Mal raus, d.h. ich lande auf dem Desktop und fertig.
Und trotz akzeptablen Pings werden die Lags immer krasser.
Ah ja und Neostead 2000 Sniper sind eine weitere Seuche. Ist mir schleierhaft, wie diese auf weite Distanz überhaupt ohne ZF einzielen können.
Kann mir das einer erklären?
Der Spassfaktor sinkt und sinkt.
Wenn das so weiter geht, spiele ich lieber Schach mit mir selbst.
Das Spiel wird mit jedem Tag übler.
Bei längeren Sessions falle ich neuerdings jedes zweite Mal raus, d.h. ich lande auf dem Desktop und fertig.
Und trotz akzeptablen Pings werden die Lags immer krasser.
Ah ja und Neostead 2000 Sniper sind eine weitere Seuche. Ist mir schleierhaft, wie diese auf weite Distanz überhaupt ohne ZF einzielen können.
Kann mir das einer erklären?
Der Spassfaktor sinkt und sinkt.
Wenn das so weiter geht, spiele ich lieber Schach mit mir selbst.
Da ein Tip von mir:Dunkeliz hat geschrieben:ich denke er meinte Lagger.Raksoris hat geschrieben:aber was ist ein Superlager?
Ich komme seit neuestem sofort auf den Desktop zurück, wenn ich mit "Als Administrator ausführen" das Spiel starte und nach dem auflisten der Server irgendwas anklicke.
Einfach als erstes auf Verlauf klicken und da einloggen.
hatte das selbe Problem wie du und ich gehe , wenn es passiert auf verlauf log mich irgendwo ein gehe raus und es stürzt net mehr ab


- PabloCHILE
- Beiträge: 1187
- Registriert: 10.10.2006 12:12
- Persönliche Nachricht:
lass mal das spielen lieber,denn ohne umgehen zu können mit deiner Spielfigur wirst du auch beim Schach kein Spaß haben,ich Sniper auch mal ganz gerne ab und zu wenn ich dann ein auf langer Distanz gekillt hab erscheint bei meinem gegenüber " dein Killer " auf einmal mein Sniper offtmals entweder ohne ZF oder mit einem anderen ZF als den,den ich aufn Sniper drauf habe das weis ich ziemlich genau weil ich recht offt mit Freunden zusammen spiele und die machen mindestens genau so offt Ingamevideos wie ich und da kann man bekanntermaßen alles ein wenig besser analysieren als im laufenden Spiel,deswegen mein Tip: im Spiel sich bewegen lernen und umgang mit der favorisierten Spielfigur beherschen lernen ich jedenfalls binn bis jetzt recht zufrieden mit BC2schlaefer hat geschrieben:Damit hast du recht.
Das Spiel wird mit jedem Tag übler.
Bei längeren Sessions falle ich neuerdings jedes zweite Mal raus, d.h. ich lande auf dem Desktop und fertig.
Und trotz akzeptablen Pings werden die Lags immer krasser.
Ah ja und Neostead 2000 Sniper sind eine weitere Seuche. Ist mir schleierhaft, wie diese auf weite Distanz überhaupt ohne ZF einzielen können.
Kann mir das einer erklären?
Der Spassfaktor sinkt und sinkt.
Wenn das so weiter geht, spiele ich lieber Schach mit mir selbst.

Mitteoch soll der nächste große Patch kommen,hört sich alles gut an.
Our current plan is to allow Steam to test the patch tonight and all being well we will look to release R7 client and R10 servers on Wednesday morning European time. I'll update more on that later once the details are finalised.
In the mean time here is the R7 client changelist.
* MP – New Server browser
* MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
* MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game
* MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times
* MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game
* MP – Removed screen flash during loading
* MP – Added support for colour blind players
* MP – Fixed crashes relating to faulty server banners
* MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang
* MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard
* MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning
* MP – Rush scoreboards fixed
* MP – Veteran ranks no longer display as “12”
* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
* MP – Logout/Login button correctly reflects the player status
* MP – Added minimum number of players needed to start a round (you can still start playing and take objectives but you won't get any score until 4 or more players join the server)
* MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area
* MP – Reduced the brightness in Russian vehicles
* MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked
* MP – Server filter options are remembered
* MP – Punkbuster filter now works as intended
* MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel
* MP – CANCEL server refresh is implemented
* MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear
* MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing
* MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
* MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate
* MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round
* MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round
* MP – One account can no longer connect to the same server multiple times
* MP – Squad Death Match is correctly named during loading
* MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest
* MP – Server info banners correctly clear between displays
* MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable
* MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun
* MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen
* MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message
* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns
* MP – Kit/gadget loadout saved between sessions
* MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems
* SP – Fixed crashes when patching and trying to resume a campaign (there is now a message that you need to re-play the latest mission from the beginning)
* SP – Fixed a crash after the “Upriver” mission end cinematic
* SP – Supply create at “Resupply at Flynn’s create” objective now supplies weapon ammo
* SP – Hang fix when reaching the objective “Destroy Enemy Zu23”
* SP – Fixed hang after “Storm Cockpit” objective
* SP – Changed melee attack raycast to be detailed
* SP – Game no longer crashes when transitioning between SP_03B to SP_04A when installed in Polish
* SP – Game no longer crashes when killed by the first two enemies in the trenches on SP_01 when installed in Italian
* SP – Updating to R7 will invalidate your single player save game. If you update you will need to play your last mission from the start. If you do not update you will not be able to play multiplayer.
Here is the R10 Server changelist
* Punkbuster is required ON for ranked servers
* Ranked servers cannot be started with a password
* Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen
* Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!
We aren't going to tell you what weapon balance tweaks we have done, we want your unbiased views on the changes before we detail what has changed.
Quelle
Our current plan is to allow Steam to test the patch tonight and all being well we will look to release R7 client and R10 servers on Wednesday morning European time. I'll update more on that later once the details are finalised.
In the mean time here is the R7 client changelist.
* MP – New Server browser
* MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
* MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game
* MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times
* MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game
* MP – Removed screen flash during loading
* MP – Added support for colour blind players
* MP – Fixed crashes relating to faulty server banners
* MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang
* MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard
* MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning
* MP – Rush scoreboards fixed
* MP – Veteran ranks no longer display as “12”
* MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
* MP – Logout/Login button correctly reflects the player status
* MP – Added minimum number of players needed to start a round (you can still start playing and take objectives but you won't get any score until 4 or more players join the server)
* MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area
* MP – Reduced the brightness in Russian vehicles
* MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked
* MP – Server filter options are remembered
* MP – Punkbuster filter now works as intended
* MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel
* MP – CANCEL server refresh is implemented
* MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear
* MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing
* MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
* MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate
* MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round
* MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round
* MP – One account can no longer connect to the same server multiple times
* MP – Squad Death Match is correctly named during loading
* MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest
* MP – Server info banners correctly clear between displays
* MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable
* MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun
* MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen
* MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message
* MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns
* MP – Kit/gadget loadout saved between sessions
* MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems
* SP – Fixed crashes when patching and trying to resume a campaign (there is now a message that you need to re-play the latest mission from the beginning)
* SP – Fixed a crash after the “Upriver” mission end cinematic
* SP – Supply create at “Resupply at Flynn’s create” objective now supplies weapon ammo
* SP – Hang fix when reaching the objective “Destroy Enemy Zu23”
* SP – Fixed hang after “Storm Cockpit” objective
* SP – Changed melee attack raycast to be detailed
* SP – Game no longer crashes when transitioning between SP_03B to SP_04A when installed in Polish
* SP – Game no longer crashes when killed by the first two enemies in the trenches on SP_01 when installed in Italian
* SP – Updating to R7 will invalidate your single player save game. If you update you will need to play your last mission from the start. If you do not update you will not be able to play multiplayer.
Here is the R10 Server changelist
* Punkbuster is required ON for ranked servers
* Ranked servers cannot be started with a password
* Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen
* Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!
We aren't going to tell you what weapon balance tweaks we have done, we want your unbiased views on the changes before we detail what has changed.
Quelle
- Jointorino
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MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
Mist hab mich immer gefreut wenn noch keiner da war um die Fahrzeuge zu besetzen xD
Rest klingt aber auch gut. Aber an den Waffen wird nichts verändert oder übersehen?
Mist hab mich immer gefreut wenn noch keiner da war um die Fahrzeuge zu besetzen xD
Rest klingt aber auch gut. Aber an den Waffen wird nichts verändert oder übersehen?
- Jointorino
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Doch:Columbo34 hat geschrieben: Rest klingt aber auch gut. Aber an den Waffen wird nichts verändert oder übersehen?
Bin mal gespannt* Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!
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- Affennachäffer
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mich freut besonders das hier
MP – Added support for colour blind players
ich hoffe es ist bringt auch verbesserungen für leute mit Rot/grün sehschwäche ... für mich ist es teilweise echt haarig das fadenkreuz in spielen überhaupt zu erkennen .... oder die farbige darstellung der squadmitglieder und gegner sind für mich kaum erkennbar .. wie oft habe ich schon auf nen panzer eines squadmitgliedes geschossen xD
naja hier mal ein beispiel wie ich die welt so sehe
achja jeder 10 mann hat diese farbfehlsichtigkeit

MP – Added support for colour blind players
ich hoffe es ist bringt auch verbesserungen für leute mit Rot/grün sehschwäche ... für mich ist es teilweise echt haarig das fadenkreuz in spielen überhaupt zu erkennen .... oder die farbige darstellung der squadmitglieder und gegner sind für mich kaum erkennbar .. wie oft habe ich schon auf nen panzer eines squadmitgliedes geschossen xD
naja hier mal ein beispiel wie ich die welt so sehe


Bald erscheint ja der erste DLC da bin ich ja mal gespannt ob es fürn PC kostenlos ist. Für die 360 kostets 400ms Points.
http://www.battlefieldbadcompany2.com/de/news?id=655
http://www.battlefieldbadcompany2.com/de/news?id=655
- Jointorino
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umsonst? nein
kauf ichs mir? nein
Geld blechen um im ATV in der 3rd person meinen tollen neuen skin zu sehen ist irgendwie... scheiße
kauf ichs mir? nein
Geld blechen um im ATV in der 3rd person meinen tollen neuen skin zu sehen ist irgendwie... scheiße
Zuletzt geändert von Jointorino am 20.04.2010 15:46, insgesamt 1-mal geändert.
