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Steppenwaelder
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Beitrag von Steppenwaelder »

Ja, wenn jemand will: Einfach anschreiben. :wink:
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Scorcher24_
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Beitrag von Scorcher24_ »

Grallible Tint hat geschrieben:
Zeldafreak64 hat geschrieben:Danke für die Infos. Dieses Corruption hat einfach nur nach nem Bosskampf gerochen, aber das läuft ja anscheinend anders. :wink:
Corruption riecht auch nach Bosskampf, da hast du schon Recht. Das ist dann der "zweite" Boss, der Eater of Worlds. Geht ziemlich ab, solltest also erstmal das Eye umboxen.

Btw, das alles alleine zu machen ist schon heftig. Ist ne gute Idee, dir jemanden zu suchen, der es mit dir zockt. :)
Der Eater ist easy. Einfach umhauen. Wenn man stirbt folgt er einem zum Haus. Da kann man dann solange drauf rumhauen bis er tot ist :P.
Grallible Tint
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Beitrag von Grallible Tint »

Scorcher24 hat geschrieben:
Grallible Tint hat geschrieben:
Zeldafreak64 hat geschrieben:Danke für die Infos. Dieses Corruption hat einfach nur nach nem Bosskampf gerochen, aber das läuft ja anscheinend anders. :wink:
Corruption riecht auch nach Bosskampf, da hast du schon Recht. Das ist dann der "zweite" Boss, der Eater of Worlds. Geht ziemlich ab, solltest also erstmal das Eye umboxen.

Btw, das alles alleine zu machen ist schon heftig. Ist ne gute Idee, dir jemanden zu suchen, der es mit dir zockt. :)
Der Eater ist easy. Einfach umhauen. Wenn man stirbt folgt er einem zum Haus. Da kann man dann solange drauf rumhauen bis er tot ist :P.
Das stimmt zwar, aber wenn man schlecht equipped ist dann dauert das richtig richtig lange. Und man stirbt echt häufig. Oder nicht? ;)
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Steppenwaelder
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Beitrag von Steppenwaelder »

So Goldschwert und Silberrüstung, aber mir fehlen vor allem noch Herzen. Bekommt man die echt nur, wenn man sie random in Höhlen verbuddelt findet? :/
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bondKI
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Beitrag von bondKI »

Ja, die können überall sein.
Grallible Tint
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Beitrag von Grallible Tint »

Zeldafreak64 hat geschrieben:So Goldschwert und Silberrüstung, aber mir fehlen vor allem noch Herzen. Bekommt man die echt nur, wenn man sie random in Höhlen verbuddelt findet? :/
Jap. :)
Am Anfang wirken die echt rar, aber ehe man sich versieht hat man zuviele.

Ich tät dir ja helfen, aber heute leider keine Zeit mehr, und ich weiß auch nicht inwiefern ich dir den Spaß verderben würde, weil ich halt max. equipped bin...

Nach dem 1.0.5 Update fang ich nen Hardcore Char an. Vielleicht eher dann? :)
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bondKI
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Beitrag von bondKI »

Für einige könnte der neue Dev-Post interessant sein.

Buff-System...neue Gegner und und und... :sabber:
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Steppenwaelder
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Beitrag von Steppenwaelder »

Grallible Tint hat geschrieben:
Zeldafreak64 hat geschrieben:So Goldschwert und Silberrüstung, aber mir fehlen vor allem noch Herzen. Bekommt man die echt nur, wenn man sie random in Höhlen verbuddelt findet? :/
Jap. :)
Am Anfang wirken die echt rar, aber ehe man sich versieht hat man zuviele.
Ich hab mittlerweile vier neuer Herzen gefunden... Davor nur eins.^^
Übrigens auch einen "Jungle Hat". Der scheint ja richtig gut zu sein. Ist nur immer die Frage, ob man den wirklich anlegen soll, weil es ja für ein Set ganz schön Bonus gibt...
Nach dem 1.0.5 Update fang ich nen Hardcore Char an. Vielleicht eher dann? :)
Gerne.^^
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bondKI
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Beitrag von bondKI »

Die Jungle Armor ist die beste Rüstung im Spiel, wenn man vorwiegend Mana verschlingende Items benutzt.
Grallible Tint
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Beitrag von Grallible Tint »

bondKI hat geschrieben:Die Jungle Armor ist die beste Rüstung im Spiel, wenn man vorwiegend Mana verschlingende Items benutzt.
Die Jungle Armor ist die Ausgeburt der Hölle!
Haben gestern stundenlang versucht die komplett zu bekommen... Ein Teil haben wir bisher..
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Scorcher24_
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Beitrag von Scorcher24_ »

NPCs
New Enemy - Lava slime, this enemy leaves behind lava on death
New Enemy - Hellbat
New Enemy - Demon
New Enemy - Jellyfish (Two variations, Pink and Blue)
New Enemy - Shark
New Enemy - Vulture
New Enemy - Crab
New Enemy - Antlion
Changed the way worm enemies spawn.
Bats, Hornets, and Eyeballs no longer enter water.
Slimes now float in water.
Only one giant slime will appear at a time.
The Guide now seems quite knowledgeable in what an item can be made into if you show it to him.
NPC shops now sell some items on certain nights, or after certain events.
Devourers should no longer gain random other enemies as its head.
The Nurse now charges the correct amount for healing.
Bats now have a death sound effect.
Talking to the old man at night will give the player a warning now before summoning the dungeon boss.
Entering the dungeon before defeating Skeletron now spawns a new NPC instead of Skeletron’s head. This should fix several issues with that event.
Enemy coin drops have been adjusted.
Man Eaters and Snatchers are no longer effected by knockback and can attack through walls.
Eater of Souls’ and Hornet AI has been improved.
Enemies now take up different amount of *slots* depending on AI style and strength. This will help balance conditions when there are lots of strong monsters spawned at once, such as Imps and Bone Serpents.
Fish are no longer upside-down when out of water.
Green slimes have been weakend so that start players can deal with them more easily.
Slimes and Flying enemies no longer make a splash sound when hitting water.
Items of “Blue Rarity” or higher no longer burn up in lava.
Burning Skull has been renamed to Cursed Skull, and given different AI.
Enemy caster’s have had their rate of fire slowed down.
Meteor heads have less health, do more damage, and move slower.
There are now slight size variations to the Eater of Souls and the Angry Bones.
Skeletron has less defense and health.

Items
New Feature : Buffs activated by Using Potions. Right click a buff to remove it from yourself.
New Item : Hellfire Arrow.
New Item : Sandgun.
New Item : Guide Voodoo Doll.
New Vanity Items : Familiar Wig, Shirt, Pants to be worn in Social slots to “Hide your Armor”.
New Vanity Items : Doctors Shirt and Pants.
New Item : Diving Helmet.
New Item : Night’s Edge
New Item : Dark Lance
New Item : Demon Scythe
New Item : Trident
New Item : Coral
New Item : Cactus
New Item : Spear
New Item : Glowstick
New Item : Sticky Glowstick
New Item : Throwing Knife
New Item : Poison Knife
New Item : Silver Bullet
New Item : Wooden Boomerang
New Item : Blowpipe
New Item : Seed (Ammo for Blowpipe)
New Item : Obsidian Skin Potion
New Item : Regeneration Potion
New Item : Swiftness Potion
New Item : Gills Potion
New Item : Defense Potion
New Item : Mana Regeneration Potion
New Item : Magic Power Potion
New Item : Featherfall potion
New Item : Spelunker Potion
New Item : Invisibility Potion
New Item : Shine Potion
New Item : Night Owl Potion
New Item : Battle Potion
New Item : Thorns Potion
New Item : Archery Potion
New Item : Water Walking Potion
New Item : Hunter Potion
New Item : Gravitation Potion
New Item : Daybloom
New Item : Daybloom Seeds
New Item : Moonglow
New Item : Moonglow Seeds
New Item : Blinkroot
New Item : Blinkroot Seeds
New Item : Deathweed
New Item : Deathweed Seeds
New Item : Waterleaf
New Item : Waterleaf Seeds
New Item : Fireblossom
New Item : Fireblossom Seeds
New Item : Shark Fin
New Item : Feather
New Item : Gold Chest
New Item : Bottled Water
New Item : Tombstone
New Item : Illegal Gun Parts
New Item : Antlion Mandible
The Silver Short swords recipe has been corrected, it is now craftable.
Torches and candles no longer work when wet.
Destroying a placed sign while you are reading it will no longer cause your character to become frozen.
Rocket boots no longer require mana. They will provide lift for 1 second and recharge every time the player touches the ground or uses grapple. Lift speed has been slightly increased to offset loss of long flights. This makes the boots more viable for caster Characters.
The explosion animation for bombs is now correctly displayed in multiplayer.
There is now a message pop-up when the player receives an item.
Filled Buckets may no longer be emptied into solid ground.
Pots in the underworld now have a chance to drop hellfire arrows.
Handgun and Phoenix Blaster have been reduced in size.
Lowered the knockback of Muramasa.
Reduced the damage of the Blue Moon.
Flintlock Pistol and Musket have increased damage.
Only normal trees drop acorns.
Falling sand clumps are no longer carried by magic missiles/flamelash.
Jungle armor is no longer a drop. It is a craftable set.
Magic Mirror now requires mana to be used.
Harpoon and Maces now correctly show the player’s arm animation.
The arms dealer will sell unholy arrows at night after the Eater of Worlds has been defeated.
Space Gun does more damage, but only penetrates 2 enemies.

Server
Spam detection is less aggressive.
Increase multiplayer security.
Fixed a bug that could crash the server when the max amount of clients are connected.
Added an option to enable additional cheat protection for servers.
Servers now hibernate when no players are connected.
Blood Moons now stop correctly if time is changed to day by the server.

Game Interface
Upon death, A more specific death message will appear for other players, so they know how you died.
The crafting and armor interface text will fade out when an item tooltip is in front of it.
The Hot Bar now shows the name of the selected item.
PVP now requires 5 seconds between Activation and Deactivation and visa versa to prevent PVP spam. The same cooldown is in effect for Team Changing as well.
Added hotkeys for quickly drinking healing, mana, and buff potions.The healing/mana potion you use is based on the same principle arrows are. Top-Left most item first. The buff potions are all used at once.
Holding right click on an empty space in the inventory will no longer make a sound effect as if something was there to be picked up.
Defense totals are now shown in your inventory.

World Gen
Tweaked the way sand is created during world gen. (Requires new world.)
Oceans are now slightly larger and generation layout has been improved. (Requires new world.)
Cactus now grow on sand.
Coral now grows in the ocean.
Chests can now spawn near the surface of the world. They will contain treasure that new players may find useful. (Requires new world.)
Chests and pots now contain loot based on the level they spawn in. (Requires new world.)
Gold chests will now spawn in some parts of the world. (Requires new world.)
Corrupt chasms have less of a chance to spawn on jungles. They also now have a cave connecting most of the chasms. (Requires new world.
Traces of demonite are created during world gen. (Requires new world.
Surface jungles have been enlarged, and will override deserts. (Requires new world.
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y0gH
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Beitrag von y0gH »

habs mir jetzt auch geholt... wenn jemand lust auf ne runde hat einfach in steam adden: y0gH

hab leider nocht nich sonderlich viel plan aber das sollte noch werden hehe
lg
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Grallible Tint
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Beitrag von Grallible Tint »

Zeldafreak64 hat geschrieben:
Nach dem 1.0.5 Update fang ich nen Hardcore Char an. Vielleicht eher dann? :)
Gerne.^^
So, hab einen angefangen. :)

Wie isn dein Steam Acc?
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Jazzdude
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Beitrag von Jazzdude »

Got the master of items:

"Mirror of *NameVergessen*". Mit 20 Mana kann man mit Hilfe dieses Spiegels zum Spawnpunkt teleportieren.

Btw. falls es manche noch nicht wissen: Spawnpunkte können durch Rechtsklick an Betten neu gesetzt werden!

Ansonsten nenne ich endlich den GrabblingHook mein eigen! Und den Minenarbeiterhelm: Den größten Rotz dens gibts, kauft den ja nicht :D


edit: Und nen Ring der einen Regeneriert hab ich auch noch gefunden!


editedit: Mein Buddelfreund hat dafür neulich einen Trank gefunden, der (nach Benutzung) die Standorte von Bodenschätzen und Schatztruhen verrät. Selbige leuchten in der entsprechenden Farbe auf! Sehr geil.
Bild
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Scorcher24_
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Beitrag von Scorcher24_ »

Jazzdude hat geschrieben: Btw. falls es manche noch nicht wissen: Spawnpunkte können durch Rechtsklick an Betten neu gesetzt werden!
Echt?
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